סדנאות לאימהות ובנות מצווה

שנת המצווה היא שנה משמעותית במהלכה ילדינו נעים בין ילדות לבגרות. שינויים פיזיים, מנטליים ורגשיים מציפים שאלות, משנים תפיסות, אינטראקציות ובחירות. זו שנה רצופה חגיגות, שמחות ואירועים אך איך במקביל יוצקים תוכן, ערך ומשמעות לשנה זו?

בתוך עומס החיים הרצופים משימות, הסעות, עבודה ומטלות היום-יום, "שתינו" יוצרת חוויה המשותפת לאימהות ובנות מצווה המאפשרת ליהנות מזמן איכות מעניין, חשוב ומרתק.

סדרת הסדנות של "שתינו" מהווה חוויית התבגרות משותפת בנושאים מהותיים המאפיינים את התקופה שבין ילדות לבגרות: משמעות בת המצווה, התבגרות, התמודדות עם שינויים, שונות סדרי עדיפויות, פריצת גבולות, חברות ועוד. החוויה המשותפת מאפשרת לאימהות ולבנות ליהנות מרגעים חשובים ומשמעותיים של יחד, רגעים של תובנות, הסקת מסקנות, היכרות והגדרות חדשות.

החוויה המשותפת יוצרת פתיחות, קירבה והיכרות אחרת. היא מאפשרת לעצור לרגע את קצב החיים המטורף ולחוות יחד את ה"שתינו" שהוא רק של שתיכן.

כל סדנה מועברת בצורה שונה ומפתיעה ומקנה חוויה משותפת חשובה ומשמעותית המהווה פלטפורמה לשיח המשכי וחשוב.      סדרת הסדנאות לאימהות ובנות מצווה בנויה מששת הסדנאות הבאות:

"שתינו" סדנה רבע ל 12

רגע ל-12

מפגש מרגש הפותח את שנת המצווה ויוצק לתוכה תוכן, ערך ומשמעות. עם הרבה רגישות וסקרנות נחווה את משמעות בת המצווה, נבין מדוע חוגגים דווקא בגיל 12 ומהי משמעות ההתבגרות על היבטיה השונים: רגשית, קוגניטיבית וגופנית.

"שתינו" סדנה אחת ועוד אחת

אחת ועוד אחת

מי מחליטה מתי ואיך מסדרים את החדר, מתי הולכים לישון והאם לאמא מותר לקרוא את ההודעות של הבת בווצאפ? כל אלו ועוד הם חלק מהשונות המאפיינת את תקופת המעבר מילדות לבגרות הבאה לידי ביטוי בסדנה העוסקת ביצירת ושמירת תקשורת מקרבת בגיל ההתבגרות.

"שתינו" סדנת פורצות דרך

פורצות דרך

באמצעות פורצות דרך בתקופות שונות ובתחומים שונים נצא לדרך של פריצה. ללא סיסמאות אלא בפרקטיקה של החיים נאתר את מקורות הכח ונפרוץ את הגבולות של עצמנו.

"שתינו" סדנה טובות השתיים

טובות השתיים

סדנה העוסקת בנושא מורכב וחשוב – חברות. מה היא חברות טובה, מי היא חברה טובה וכיצד מפרקים חברות שאינה טובה. הסדנה יוצרת חוויה המאפשרת עצירה והתבוננות, הבנה של יכולת בחירה ומציאה ושמירה על העצמי הייחודי בחברות.

"שתינו" סדנה רואות בעיניים

רואות בעיניים

סדנת השטח עוסקת באלמנטים המשתנים בגיל ההתבגרות המשפיעים על התקשורת בתוך התא המשפחתי. באמצעות פעילות קבוצתית וזוגית נוצרת חוויה הממחישה את יתרונות שיתוף הפעולה, חלוקת תפקידים ברורה, מתן תשומת לב לתקשורת בלתי מילולית ויצירת שפה משותפת.

יד ביד

רגע לפני הפרידה מביה"ס היסודי והמעבר לחטיבת הביניים עולים לבטים, פחדים, מחשבות ושאלות. באמצעות פעילות משמעותית ומפתיעה חוות המשתתפות התמודדות עם שינוי והבנה שהציפיות והחששות לקראת המעבר משותפים לכולן.