אודות איילת גינזבורג

שמי איילת גינזבורג – מנחת קבוצות מוסמכת מטעם אוניברסיטת בר-אילן, מרצה בכירה, מאמנת אישית בוגרת איק"א ובעלת תואר שני בפסיכולוגיה חברתית המתמחה בשפת גוף והתמודדות עם שינויים בתהליכי קבלת החלטות מזוויות מעניינות ומאתגרות. משרדי ממשלה, גופים פרטיים, בנקים, חברות מסחריות בארץ ובחו"ל נהנים מהרצאות וסדנאות מעשירות ידע ומחוויה בפורמטים מגוונים.  המשתתפים עוברים מסע אינטלקטואלי מהנה ומפיקים ערך מוסף גבוה.

במקביל, לפני כעשור הקמתי את שתינו – מיזם חשוב לאימהות ובנות מצווה המאפשר לחוות חווית התבגרות משותפת. מאיפה הכל התחיל?
כילדה שגדלה בעיר, שנת בת המצווה שלי הייתה חסרה. היא הסתכמה במסיבה, שמלה יפה וארוחה מרגשת עם המשפחה אך בהסתכלות לאחור הבנתי שתוכן, הקשר, משמעות רחבה כנקודת ציון חשובה בחיי היו הופכים את שנת בת המצווה למשמעותית עבורי ולקשר המשתנה עם אמי. כאמא לשלושה ילדים בגילאים מאתגרים, המחייבים ומאפשרים להתמודד עם גיל ההתבגרות באופנים שונים, ומתוך הרצון להעניק לביתי בשנת בת המצווה ערך מוסף של חוויה משמעותית, מהנה וערכית נולד הפרויקט "שתינו" – סדנאות לאימהות ובנות מצווה.
מדי ערב אני פוגשת קבוצות של אימהות ובנות מצווה ברחבי הארץ אשר בחרו לחוות את השנה באמצעות תוכן משמעותי, פעילות חווייתית, מתן כלים ויצירת פלטפורמה לשיח חשוב ומתמשך.

איילת גינזבורג מייסדת שתינו - סדנאות חוויתיות לאמהות ובנות מצווה

לאורך השנים אני חווה את הזמן הנדיר שהסדנאות מספקות:
בלי מסכים, ללא שאר הילדים,  בלי משימות, הקפצות, חוגים וארוחות אלא פשוט חוות, ביחד, זמן איכות משמעותי של "שתינו".

בשילוב של ידע מקצועי רחב, ניסיון רב שנים, רגישות, הבנה ואהבה הסדנאות מייצרות חוויה אחרת, שונה, מפתיעה ומגוונת. אני לא "קודחת" או "חופרת", אני לא מרצה או נואמת, אלא מייצרת חוויה בשנת המצווה בעלת ערך מוסף משמעותי, חשוב ומהנה. זמן שהוא רק של "שתינו".

שלכן, איילת גינזבורג

למידע נוסף אודותיי www.ayelet-ginzburg.co.il